tt logo fv 200px
Skolevogne

Skolevogne hos Tønder Trafikskole

Herunder kan du se et par billeder af skolevognene hos Tønder Trafikskole.

Vi har valgt Volkswagen ( VW ) som vores skolevogne med manuelt gear. Det er en enormt driftsikker bil og en bil der er rigtig god for begyndere på alle måder.

Udover Volkswagen, så har vi nu også udvidet vognparken med en Kia EV6 med automatgear. En 100% elbil, der både er nem og sikker at køre i og i øvrigt er kåret til årets bil i Europa i 2022.

VW Golf 8 2,0 TDI 150 HK Highline  - Bluemotion technology

3 Sprit nye biler landede hos køreskolen ultimo marts 2021

Tønder Trafikskole har 3 stk. af denne model (2 sorte og en hvid)

• En bil, som er nem og sikker at køre i
  • Individuel indstilling af sæde, rat mv., så bilen passer til netop dig, uanset din højde
  • Masser af udstyr, bl.a. panorama glastag, IQ light, klimaanlæg, sportssæder, bakkamera osv.
  • Den er meget vellidt blandt eleverne og den kører som en drøm
  • Miljøvenlig bil

Vi har i rigtig mange år valgt at benytte VW Golf som skolevogn. Dette er ikke uden grund. Golf er en ekstrem driftsikker bil og helt fantastisk nem for eleverne at betjene og køre i.

Kia EV6 (AUTOMATGEAR)  - 100% elbil  - Denne bil benyttes til kørekort til stor trailer (Kat. B/E) og til kørekort til alm. personbil (Kat. B), kun hvis du ønsker med automatgear.

Tønder Trafikskole har 1 stk. af denne model

• En bil, som er MEGET nem og sikker at køre i
  • Masser af udstyr, bl.a. klimaanlæg, sportssæder, bakkamera og meget mere
  • Bilen er fantastisk nem at køre og komforten er i absolut topklasse