Holdstart Generhvervelse

Velkommen til holdstart Generhvervelse

BLIV KLAR TIL TEORIPRØVEN
- efter en betinget eller ubetinget frakendelse af dit kørekort.

Tønder Trafikskole I/S tilbyder et teorikursus der er tilpasset netop dine behov som generhverver!

Du har mulighed for at generhverve dit kørekort i en bil med automatgear (KIA EV6 - elbil, eller VW Touran) eller i en bil med manuelt gear (VW Golf)

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte os for yderligere information.

Weekendkursus (Teorikursus) 2024

Næste weekendkursus:
Hartmannsvej 19, Tønder - Fredag den 26. april 2024 kl. 16.00 - 19.00  tilmeld icon

Teoriundervisningen foregår på følgende måde:

Fredag d. 26. april 2024 kl. 16.00-19.00 (Vi serverer kaffe)
Lørdag d. 27. april 2024 kl. 09.00-15.00 (Vi serverer kaffe og rundstykker)

Har du brug for yderligere teori - kan du frit deltage ved den almindelige teoriundervisning om aftenen i Tønder, Løgumkloster, Bylderup-Bov, Skærbæk efter aftale.

Teorilokale: Hartmannsvej 19, Tønder

Pris: Weekendkursus (Teoriundervisning) - Kr. 2.500,-

Vigtig information:
Kontakt os venligst i god tid, hvis dine papire skal være godkendt mv. inden start på kursus. Dette er nødvendigt hvis du ønsker en teoriprøve umiddelbart efter endt kursus.

Når vi har modtaget din tilmelding - så vil du modtage et udførligt brev med vigtige informationer om resten af forløbet samt en ansøgning som du skal udfylde og returnere til os.

Kørelektion/er afvikles efter teoriprøven er afviklet. Herefter er du klar til den praktiske prøve.